iOpłaty edu 

Informacja o warunkach korzystania ze stołówki oraz terminach składania deklaracji 

Informujemy, że od września 2025 r. w jednostkach objętych Gdańską Platformą Edukacyjną wdrożony zostanie nowy system informatyczny, który usprawni obsługę spraw związanych z opłatami, stołówką oraz magazynem. Zmiana ta ma na celu zwiększenie wygody, przejrzystości i dostępności informacji dla Państwa – rodziców/opiekunów. Nowe rozwiązanie umożliwi m.in. szybkie dokonywanie płatności online, zgłaszanie nieobecności dziecka, a także bieżący dostęp do jadłospisu i historii rozliczeń. 

Ważne informacje! 

Wszystkie zmiany dotyczące funkcjonowania stołówki zgodnie z nowymi zasadami zawiera Regulamin stołówki. 

Podstawą korzystania ze stołówki jest wypełnienie Deklaracji - zgłoszenia ucznia na obiady 

Wypełnione i podpisane Deklaracje można składać: 

- w formie papierowej w dwóch egzemplarzach u intendentki w pokoju nr 17; 

- w formie skanu PDF drogą mailową na adres: b.szramka@sp79.edu.gdansk.pl 

Termin dostarczenia Deklaracji 4 września 2025r. 

Wydawanie obiadów rozpoczyna się 8 września 2025r. 

We wrześniu termin płatności za obiady zostaje ustalony na dzień 20.09.2025r. w pozostałych miesiącach bez zmian z góry do 10 dnia danego miesiąca 

Zmianie ulega Indywidualny nr rachunku, na który będziecie Państwo dokonywali płatności za obiady. Proszę nie dokonywać wpłat na konta z poprzednich lat. 

Deklaracje oraz Regulamin stołówki dostępne są do pobrania na stronie szkoły lub 
u intendentki 

Proszę o dokładne zapoznanie się z Deklaracją zgłoszenia ucznia na obiady oraz z Regulaminem stołówki.

Więcej informacji: iOpłaty edu - Gdańska Platforma Edukacyjna