iOpłaty edu
Informacja o warunkach korzystania ze stołówki oraz terminach składania deklaracji
Informujemy, że od września 2025 r. w jednostkach objętych Gdańską Platformą Edukacyjną wdrożony zostanie nowy system informatyczny, który usprawni obsługę spraw związanych z opłatami, stołówką oraz magazynem. Zmiana ta ma na celu zwiększenie wygody, przejrzystości i dostępności informacji dla Państwa – rodziców/opiekunów. Nowe rozwiązanie umożliwi m.in. szybkie dokonywanie płatności online, zgłaszanie nieobecności dziecka, a także bieżący dostęp do jadłospisu i historii rozliczeń.
Ważne informacje!
Wszystkie zmiany dotyczące funkcjonowania stołówki zgodnie z nowymi zasadami zawiera Regulamin stołówki.
Podstawą korzystania ze stołówki jest wypełnienie Deklaracji - zgłoszenia ucznia na obiady
Wypełnione i podpisane Deklaracje można składać:
- w formie papierowej w dwóch egzemplarzach u intendentki w pokoju nr 17;
- w formie skanu PDF drogą mailową na adres: b.szramka@sp79.edu.gdansk.pl
Termin dostarczenia Deklaracji 4 września 2025r.
Wydawanie obiadów rozpoczyna się 8 września 2025r.
We wrześniu termin płatności za obiady zostaje ustalony na dzień 20.09.2025r. w pozostałych miesiącach bez zmian z góry do 10 dnia danego miesiąca
Zmianie ulega Indywidualny nr rachunku, na który będziecie Państwo dokonywali płatności za obiady. Proszę nie dokonywać wpłat na konta z poprzednich lat.
Deklaracje oraz Regulamin stołówki dostępne są do pobrania na stronie szkoły lub
u intendentki
Proszę o dokładne zapoznanie się z Deklaracją zgłoszenia ucznia na obiady oraz z Regulaminem stołówki.
Więcej informacji: iOpłaty edu - Gdańska Platforma Edukacyjna